fredag 6. april 2012

Ferdig med dukkestuen.



Jeg har jobbet hardt,det må jeg si. Det har blitt mye lysere, og det lille firkanta rommet virker større. Det er like mye ting og tang, men nå plassert litt mer fornuftig. Det er trossalt 2 ikke så minimalistiske smårollinger som skal leke her.


Jeg har beholdt de gamle kassene som stod på golvet før. 2 av de står nå utenfor, mens den ene har blitt en vegghylle. Jeg tenkte male hele kassen, men oppdaget en liten signatur som var brennmerket inn på siden. Barnas oldemor har,da hun var liten, brent inn navnet sitt og ett lite hus på trekassen. Dette er jo verdt å ta vare på.


Jeg har byttet ut de gamle kjelene med nye i barnestr. fra Ikea. Mye lettere å lagre barnestr. i barnestr. møblement.



Perlekunsten til 5 åringen har blitt rammet inn.



Smart oppbevaringsløsning fra Ikea. I bøttene er kniver,gafler,skjeer og slike ting.


Oldemor sin dukkevogn er fortsatt med på lasset.



Jeg gleder meg til barna kommer hjem fra påskeferie slik at de får se det endelige resultatet. Jeg håper de blir like fornøyd som meg.


C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar